Friday, May 6, 2016 | 5:08 PM

MIHIN PÄIVÄT KATOSI?

Heippa!
Ihan järkyttävää, kuinka pitkän blogitauon oon taas saanut aikaiseksi ihan puolivahingossa! Kaikessa hiljaisuudessa voin myöntää syyn tähän kahden kuukauden hiljaisuuteen olevan ihan vaan laiskuus avata mun Suomesta mukana tuotu kone, jotta saisin ladattua kuvia koneelle. Yritän nyt kuitenkin viikonloppuna suorittaa tän hirmuisen vaativan tehtävän ja kaivaa sen läppärin sieltä sängyn alta, jotta pääsisin vihdoin jakamaan teille kuvia mm. spring breakista, jonka vietin jo maaliskuun vikalla viikolla kaverin perheen kanssa Etelä-Kaliforniassa!





Mutta mitä mulle sitten kuuluu? Musta tuntuu että mun englanti on parantunut ihan kamalasti ja kaikki mun unetkin on nykyään englanniksi - Suomeksi kirjottaminen tai lukeminen tuntuu tosi tönköltä. Mä oon ahminut kirjoja, löytänyt uusia Netflix -sarjoja, palanut auringossa jo monta kertaa ja turhautunut jenkkikoulun käytäntöihin. Koulun uintikausi alkoi ja loppui tuntuen tosi lyhyeltä mun lähes kolmen viikon pituisen tauon takia, mutta rakastuin kilpauintiin lähes yhtä lujaa kun rakastuin kilpacheerleadingiinkin. Oon kokenut senior beach dayn Santa Cruzissa ja senior ditch dayn ja molemmat oli kokemuksena mahtavia, vaikka merivesi Santa Cruzissa oli järkyttävän kylmää (mutta uimaan oli päästävä!) ja senior ditch daysta meitä rangaistiin neljän tunnin mittaisella Saturday schoolilla. Silti, onhan sekin nyt kokemus. 







Aika täällä lämpimässä on hurahtanut ihan järkyttävän nopeasti ja musta jopa tuntuu että se loppuu kesken. Koulua on jäljellä enää ihan pari viikkoa, mun perheellä on lentoliput Kaliforniaan tulostettuina, cap&gown on tilattu ja sain alkuviikosta mun lentoliput. Mä olen pikkuhiljaa alkanut kasailla to do listiä ja miettiä, mitä otan mukaan Suomeen ja mitä jätän tänne.. Vastahan oli joulu?
Vaikka mä kuinka toivoin että saisin palata Suomeen vasta 18. kesäkuuta (tai edes 11.), kuten mun alkuperäisissä lentotiedoissa luki, tuun kuitenkin hengittämään suomalaista ilmaa jo kolmas kesäkuuta - enää 28 päivää Amerikassa jäljellä. Oon samaan aikaan intopiukena kotiinpalusta, mutta mielettömän surullinen kodin jättämisestä. 



Vaikka mä nyt laskenkin niitä surullisenkuuluisia vaihtarin viimeisiä, mä haluan silti nauttia niistä päivistä mitä mulla vielä on jäljellä ennen kuin SASin lentokoneen pyörät koskettaa Helsinki-Vantaan kiitorataa. Mulla on vielä aikaa palaa Kalifornian toukokuisen auringon alla ja tavata uusia ihania vaihtareita kesäkuisessa Washington DC:ssä. Ja mulla on vielä aikaa asua Mountain Housessa - mulla on vielä jäljellä öitä jotka voin viettää kavereiden kanssa yökyläilen, iltoja jolloin voin lähteä kuvaamaan Joshin kanssa tai istua tuntikaupalla leikkipuiston epämukavissa keinuissa Sydneyn kanssa tai viikonloppuja, jotka voin viettää kavereiden kanssa syömässä, leffassa tai shoppailemassa. 
Ja eihän Kalifornia nyt niin kaukana ole, eihän?

10 comments:

  1. Toi sun kirjoitustyyli on niin ihanan mukaansatempaava! ♥ Wau, pakko sanoa että oon tosi ilonen sun puolestasi siitä että oot saanu elää elämääsi vaihtarina, sekä nähdä ja kokea jotain sellaista mitä itse tuskin tulen kokemaan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos paljon Mipe <3 Makin oon tosi ilonen tasta kokemuksesta. :)

      Delete
  2. Munkin on pakko kehua sun kirjoitustyyliä, onnistut kirjoittamaan tosi mielenkiintoisesti :-) ja tällaisia vaihtariblogeja on hauska lukea, koska mulla on kaveri tällähetkellä texasissa vaihdossa. :-D

    emmiahola.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Yritankin pyrkia mielenkiintoiseen tekstiin. :)

      Delete
  3. Kiva toi banneri! Munkin mielestä oot tosi hyvä kirjoittamaan :-)

    ReplyDelete
  4. Ihana sun banneri tosiaan! Ja aika menee kyl hurjan nopeasti! *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Saga! Aika on kylla mennyt ihan supernopeasti, ihan taalla Kaliforniassa kun Suomessakin.

      Delete
  5. En yhtään ihmettele, että aika menee nopeasti tuollaisessa paikassa... :D Ihana banneri muuten! :)

    ReplyDelete
  6. Haikeita tunnelmia mutta yritä nauttia ajastasi siellä vielä kun ehdit! :3

    ReplyDelete

Malli: Simple Grey Variant © Koodikielellä